Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Friday, November 23, 2012

Rumah di tengah jalan raye

Akibat terlalu otai, seorang pakcik dari negara China telah menolak permintaan kerajaan untuk berpindah ke tempat lain. Takdelah. Telor reka aje yang tu. Hahahah...

Okeh. Ini cerite yang betul. Akibat pampasan yang sedikit, pakcik ini telah menolak untuk berpindah ke tempat lain. Akibatnya, rumah pakcik ini berade betul-betul di tengah-tengah jalan raye sekarang.

Cayalah pakcik. Pakcik memang otai. Hahaha..









Dikopi dari acidcow

7 comments:

Kniedaz said...

Tabik kat pakcik ni...tapi kan kalau rumah dia dihias cantik, kira macam tengah roundabout mesti lagi gempak...jadi trademark pulak nanti...

Liza said...

Gilers lah pakcik neh. Haha.

| telOrDigOreng | said...

ni malam2 mau seram...sunyi jer..

-telOrDibAsuh- said...

Hahaha..

-telOrDibAsuh- said...

Berita terkini. Rumah pakcik ini dah dirobohkan. Pakcik ini akhirnya terima pampasan yang diberikan oleh kerajaan China.

pil khayal said...

bole bukak bisnes tu.strategik!
sayang dah jual

nasriz fardisza said...

fasiliti semua dh potong...x tahan terima jelah pampasan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...