Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Friday, November 2, 2012

Puting apakah ini?

Puting susu untuk budak2 kita dah biasa tengok.. Yang puting ni lebih kreatif dan inovatif..

Apa fungsi rupa bentuk inovatif ini? Adakah kaedah ini boleh di terima masyarakat umum terutama golongan para ibu? Di mana tahap keperihatinan kita terhadap bayi-bayi ini? Sekiranya produk ini berada di pasaran secara berleluasa, kita bimbang ramai bayi-bayi dimuka bumi ini tersedak susu.

Saya merayu kepada pihak bertanggungjawab untuk mengambil serius mengenai isu ini.





*Sori akakku.. aku terjumpe puting ni atas meje makan tadi.. saje jadikan bahan.. hahaha

4 comments:

aEn+aReaL=Ryan said...

haha..ada je bahan..^^

fizzi said...

dia bagi makan nestum pakai botol kot..makcik saya ada buat gak..tapi tak potong habis la..hehe

Asmidar Saaidin said...

aah yer rsanya. sbb akak pun ada potong puting anak akak sbb nk bg mkn nestum tp xla smpai 'pncung' tros hehehehe...

-telOrDibAsuh- said...

Hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...