Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Wednesday, November 21, 2012

Ini alatan ape? Cube korang teka?

Aha.. Cube korang teka ape kegunaan alatan ini?













Tadaa.. Kegunaannye adelah untuk makan. Yum yum yum.. Hehe..

Ini bukannye alatan tukangan yang betul. Ini sebenarnya adelah coklat. Coklat yang dibuat dalam bentuk alatan tukangan oleh kedai coklat feymes dari Itali iaitu lofficina del cioccolato.

Hoho.. Nampak macam alatan tukangan yang betul kan. Hebat hebat. Skill memasak kek yang ohsem sekali. Ini kalau le tercampur dengan alatan tukangan yang betul, mahu sumbing gigi telor dibuatnya. Sian telor dah tak hensem dah lepas tu. Hahaha..

Dikopi dari acidcow

7 comments:

Norasiah Nasir said...

hahahaha

Kniedaz said...

dah agak dah...mesti coklat..tapi cantik la dan kreatif sungguh...kalau buat hadiah ni mesti best

alieavea said...

osem

Nesa Wazir said...

wahhh..mcm real lah!

-telOrDibAsuh- said...

=)

nasriz fardisza said...

klu bg mmg x nk mkn...simpan jer...hehehe...

-telOrDibAsuh- said...

nasriz fardisza: Hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...