Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Sunday, November 11, 2012

Kenapa kereta Porsche mahal sangat?

Jom kita tengok sebab ape kereta Porsche regenya mahal tak ingat?



Aduh.. Nak buat logo kereta pun dah rumit prosesnya. Patut le kereta Porsche ni mahal sangat regenya. Ish ish ish.. Lain kali bile beli kereta Porsche, kate kat jurujual tu saya tak nak logo. Boleh dapat murah sikit kot nanti. Hahaha..

Dikopi dari autoblog

5 comments:

Syakir Rahman said...

O_O

Kniedaz said...

kalau boleh beli tanpa logo pun masih mahal harganya hohoho

-telOrDibAsuh- said...

Betul betul betul.. Hehehe

misz aisya said...

nasib baik aku tak pernah teringin nak beli porsche. hehe

-telOrDibAsuh- said...

Hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...