Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Friday, June 15, 2012

Beruang yang suka panjat

Jom kita main teka-teki hari ini. Soalannye.. macam mana beruang ini boleh ade kat situ?



Jawapan dia... telor pun tak tahu macam mana beruang tu boleh ade kat situ. Kalau telor tahu jawapan dia, takde la telor tanye korang. Haha..

Dikopi dari izismile

6 comments:

| telOrDigOreng | said...

masa panjat seronok..sekarang dia tengah pikir, macam mane nak turun pulak..

kisah hati said...

alahai ciannya beruang ni, masa nak naik gigih panjat, skali kat ats amek kau beruang hehe..

Ouji said...

ada baca kisah zaman dulu-dulu dua orang sahabat jumpa beruang, sorang panjat pokok, sorang pura-pura mati.. guess yang panjat pokok tu bengap.. worse idea.. haha..

-telOrDibAsuh- said...

Telor pernah bace cerita tu. Haha..

Adam Neuser said...

Beruang ni nak bunuh diri.. Nak jerut leher x pndai.. Haha..

-telOrDibAsuh- said...

Setuju. Hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...