Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Thursday, June 14, 2012

Lukisan Komik

Percaya atau tak gambar komik ini adalah lukisan sebenarnya. Bukan gambar yang diambil dengan kamera lalu dibingkaikan. Haa.. hebatkan. Langsung tak nampak sedikit pun macam lukisan.

Huh?? Kenapa perlu buat kerja susah nak melukis balik kalau ambil gambar aje lagi senang? Haa.. itu le seni namanya. Seni banyak masa terluang. Haha..

Oh ya. Lukisan komik yang macam real ini dihasilkan oleh Sharon Moody.








Dikopi dari mymodernmet

7 comments:

~Nur Zulaiha~ said...

tak paham??

Anies Anessa said...

apa maksudnya?

-telOrDibAsuh- said...

Gambar diatas semuanya adalah lukisan. Tapi nampak macam gambar real kan? Sebenarnya semua tu adelah lukisan. Err.. paham tak? Hehe..

shiQin Az said...

ouh..paham..gambar buku tuh actually a drawing..mcm tu?

-telOrDibAsuh- said...

Yup. betul betul betul.. Hehe.. Tapi tak nampak macam drawing kan.

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

homaigod. gila la!

-telOrDibAsuh- said...

Gila kan? Hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...