Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Wednesday, July 24, 2013

Lagi Kes Rumah Dipulaukan

Di China, jika rumah kita tak nak berpindah sama-sama dengan rumah jiran-jiran yang lain, rumah kita akan dipulaukan. Hah!! Dipulaukan??

Macam biase, disebabkan pampasan yang dirasekan tidak setimpal daripada pemaju hartanah, pemilik rumah ini TAKNAK berpindah ke tempat lain. Akibatnya, tinggal rumah dia sahaja disitu. Manakala rumah lain-lain telah dirobohkan untuk dimajukan.

Ish ish ish... Sian kat rumah tu kan? Duduk rumah tue sorang-sorang disitu tanpa kawan-kawan seperumahan. Dengan siapa rumah nie nak bual-bual dah sekarang? Dengan siapa rumah nie nak gosip-gosip dah sekarang? Mesti tiap-tiap malam rumah nie nagis sorang-sorang sambil tengok bulan. Hahaha...





Dikopi dari izismile

3 comments:

nurdani said...

punyalah tak nak pindah.huhu

Lizzie Yasmin said...

Dah macam tak stabil je unah dia. PAsrah je lar.. wei..

-telOrDibAsuh- said...

Betul betul betul..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...