Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Thursday, January 14, 2016

Gereja Berbentuk Kasut Tumit Tinggi

Di Taiwan, terdapat sebuah gereja yang berbentuk kasut tumit tinggi. Wah... Cantiknya.. Macam kasut kaca Cinderella gergasi aje rupanye. Betul tak? Hehe..








Ehh... Kenape gereja ini bentuknya luar biasa sikit telor? Macam bukan gereja aje bentuknya. Bukan gereja selalu berbentuk rumah ke telor?

Haa.. Korang nak tahu sebab apa ya. Meh sini telor bagitahu. Gereja ini berbentuk kasut tumit tinggi sebab.. paderi-paderi kat sini bagitahu, perempaun kat kawasan ini jarang sangat datang ke gereja. Jadi dibuatnya gereja berbentuk kasut tumit tinggi supaya perempuan lebih berminat nak datang ke gereja.

Tapi.. Kalau lepas ni perempuan-perempuan kat sini masih tak nak datang-datang juga, tak tahu la paderi tu nak kate apa. Mereka lebih minat design handbag kot daripada design kasut. Hehehe..

Dikopi dari acidcow

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...