Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Tuesday, September 18, 2012

Filem terbaru RoboCop

Kalau korang perasan, semenjak dua menjak ni kebanyakkan filem Hollywood semua sibuk nak buat semula filem lama-lama. Filem Batman lah. Superman lah. Spiderman lah. Pendek kate, semua filem lama nak dibuat semula lah.

Nak kate filem lama punya kualiti tak bagus pun tak juga. Entah-entah penerbit Hollywood nie dah kekurangan idea kot untuk hasilkan filem-filem baru. Kantoi free-free kan? Hehe..

Terbaru, filem robot polis yang faymes dengan panggilan manja RoboCop juga tidak terkecuali untuk difilemkan semula dan bakal ditayangkan pada 9 Ogos, 2013.

Sementara nak tunggu filem terbaru RoboCop ini siap, jom kita layan dulu gambar sut terbaru RoboCop nie. Ohsem. Dah macam rupe sut Batman pun ade juga telor tengok. Haha..




Ini pule rupe asal RoboCop. Telor lagi suka sut lama RoboCop. Nampak betul-betul macam robot. Baru la kena dengan namanya RoboCop. Betul tak? Hehe..


Dikopi dari iwatchstuff & toysrevil

4 comments:

koala said...

Saya suke robokop. Naga gaban belah dua!

zulhilmi said...

adoi...fail!!!....apsal ada iras2 iron man ni??

ADI DA GREAT said...

judge dredd coming to your cinema soon

hasifi sani said...

sut lama lg style..mcm robot..sut baru xnmpak mcm robot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...