Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Tuesday, April 3, 2012

Burger segera

Makanan dalam tin makin canggih sekarang. Dulu hanya ada sardin dalam tin aje. Kali ini burger dalam tin pun dah ade juge. Hebat hebat. Inovasi yang maju.



Jadi, macam mana nak masak burger dalam tin ini telor? Aha.. senang aje. Korang hanya perlu rebus burger dalam tin ini dalam air panas. Lepas tu dah boleh makan panas-panas. Kalau nak makan sejuk-sejuk, rebus aje dalam air sejuk. Haha..



Tada.. bile dah masak, macam ni le rupe burger dalam tin nye. Amacam? Nampak macam sedap aje kan? Tapi awas. Rasenya belum tentu sedap lagi. Haha..

Dikopi dari buzzfeed

7 comments:

Jelly Chan said...

nampak macam tak sedap jew...HAHAHA

hana said...

semua nk segera je..
bkn sedap pn..
haaaha

~Nur Zulaiha~ said...

wahh,, giler la...
siap gn timun jeruk lg.. wahaha

-telOrDibAsuh- said...

Haha.. Telor nak burger benjo. Haha..

anakjaiman said...

teruk ni semua main segera, nanti kawin goyang kaki la. :)

anakjaiman said...

teruk ni semua main segera, nanti kawin goyang kaki la. :)

Fai Pong said...

Yes got it.hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...