Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Thursday, November 24, 2011

Android: The Story So Far

Saya ada telefon Android. Telefon Android saya namanya Froyo. Haha.. teringat telor waktu buat karangan darjah satu dahulu. Skema habis formatnya. Hehe.. Okey. Kembali fokus.

Apa itu Android? Infographic ini menerangkan apa itu Android. Menarik. Baru telor tahu yang Android tu, versionnya mengikut huruf ABC. Dan baru telor tahu juga yang Android telor sudah ketinggalan zaman rupenya. Haha..


Dikopi dari visual.ly

5 comments:

Telor Power said...

android meme terbaek... hehehe saya salah seorg android user juga

Anonymous said...

Nice info telor..
Bru aq taw android ni ABC..
Keh3..
Tp xphm...

Anonymous said...

Jap...
Wey bukan ko dh mati ke telor?
Kompius....

Anies Anessa said...

@EZAD AMIR: nie kawan atau saudara arwah yg ambil alih blog nie

-telOrDibAsuh- said...

Saya (abgtelor) yang update sekarang. Jika ada kekurangan, mohon maaf ya. Saya tak terer dalam blog ini ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...