Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Tuesday, June 7, 2011

Baju Telordibasuh - 04


Yahooo!!!.... Berikut adalah nama-nama yang telah terpilih untuk penghantaran ke tiga baju telordibasuh. Cepat-cepat semak samada nama anda ada atau tidak. Hehehe.

01. Ain Zulaikha Suhaimi EM 010052104 MY
02. Amizan Bin Mohamad Akhir EM 010052118 MY
03. Ibnor Hafiz Bin Ibrahim EM 010055370 MY

Untuk nama-nama berikut pula, saya masih lagi belum mendapat detail-detail pembelian daripada anda semua. Jika nama anda ada dibawah, mohon dapat berikan kepada saya detail-detailnya ya di shahzero@yahoo.com

01. Hafiz Razali
02. Noor Maizan binti Mohd Fauzi

Kepada anda yang telah membuat pesanan, tetapi nama anda saya tidak senaraikan, informkan kepada saya cepat-cepat ya. Senarai nama ini saya dapat daripada allahyarham adik saya. Mungkin ada nama yang tidak sempat beliau senaraikan.

Anda boleh semak baju telordibasuh anda sudah berada dimana dengan mengklik gambar Poslaju dibawah selepas jam 5 petang dan keatas ya. Sila guna tracking number yang telah diberikan.

Semoga semua gembira apabila dapat baju telordibasuh nanti (^_^)

2 comments:

tiada said...

Nak tanye...
bile nak open untuk tempahan yang baru..sy nak la...thanks...

-telOrDibAsuh- said...

InsyAllah.. saya kan buka nanti :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...